Złożenie zapytania
Poprzez WWW, e-mail lub telefonicznie
Przedmiotem wynajmu są meble i inne produkty ofertowane w ramach niniejszej wypożyczalni.
Ceny wynajmu podane są przy każdym produkcie i stanowią koszt brutto.
Standardowy okres wynajmu to maksymalnie 3 dni i takiego okresu dotyczą ceny podawane przy produktach. Każdy kolejny dzień wynajmu liczony jest jako następny okres wypożyczeniowy. Przy dłuższych okresach wynajmu stawka negocjowana jest indywidualnie.
Transport produktów z wypożyczalni odbywa się:
Koszty transportu są zawsze ustalane indywidualnie w zależności od ilości zamawianych produktów oraz miejsca ich dostarczenia.
Montaż, rozłożenie i demontaż mebli na miejscu wynajmu, jest wyceniany osobno.
Zapytania na produkty można składać poprzez:
Złożenie zamówienia za pomocą strony internetowej odbywa się poprzez dodanie interesujących produktów i ich ilości do koszyka. W kolejnym kroku określenie interesujących nas dat, pozostawienie kontaktu do Siebie oraz przesłanie zapytania do Nas.
W przypadku gdy meble są dostępne otrzymacie Państwo od nas potwierdzenie przyjęcia zamówienia w postaci wiadomości e-mail.
Warunkiem koniecznym do rezerwacji produktów jak i realizacji zamówienia jest opłacenie zadatku w wysokości 30 % wartości zamówienia na podstawie wystawionej przez nas faktury proformy
Fakturę proformę otrzymacie Państwo również e-mailem. Faktura ta będzie zawierała całkowity koszt wynajmu i warunki płatności.
Płatność końcowa (pozostałej niezapłaconej części) odbywa się najpóźniej w dniu dostarczenia mebli (produktów) do wynajmu.
Po dokonaniu płatności końcowej otrzymanie Państwo od Nas fakturę.
Nasza wypożyczalnia dostarcza jedynie w pełni sprawne i nie zniszczone produkty (produkty typu krzesła czy stoły mogą nosić ślady normalnego użytkowania i mogą nieznacznie różnić się odcieniem). Potwierdzeniem tego faktu jest podpisanie obustronne protokołu przekazania produktów w momencie wykonania montażu. Od tej chwili najemca jest w pełni odpowiedzialny na produkty, a więc również za ich uszkodzenia czy całkowite zniszczenia.
W związku z powyższym w przypadku gdy przy demontażu z miejsca wynajmu zostaną wykryte uszkodzenia zostanie to odnotowane na protokole przekazania i koszt usunięcia uszkodzeń lub odtworzenia produktu jest po stornie najemcy.
Samą naprawą lub zakupem nowego produktu zajmuję się Nasza wypożyczalnia, a Najemca zostanie z tego tytułu jedynie obciążony fakturą.
Darząc naszych klientów zaufaniem nie pobieramy kaucji za wynajmowane produkty.
Istnieje możliwość dokonania zmian w zamówieniu jednak należy je zgłosić najpóźniej na 3 dni przed realizacją wynajmu.
Zmiany te nie mogą zmniejszać całkowitej wartości zamówienia. Wszelkie zmiany zostaną uwzględnione w miarę dostępności produktów.
W przypadku chęci rezygnacji z zamówienia zadatek nie zostaje zwrócony.